Nytt år ännu en gång...

Ja, det blir väl alltid så. Nytt år och jag tänker att jag ska bli bättre på att logga in här. Vi vet ju hur det brukar gå, men vi gör väl ett försök i år med. Nytt år i alla fall. Nyårsdagsdeppen uteblev helt igår av någon anledning. Troligen främst på grund av att jag vaknade strax efter tolv med en djävulsk huvudvärk. Gick upp en stund och avklarade ett toabesök, tog några panodil och la mig lite på sängen igen i väntan på att tabletterna skulle börja verka. Vad händer? Jo jag somnar och vaknar strax efter fyra. Det var mörkt ute igen och resten av dagen kändes minst sagt märklig. Väntade på att det skulle ljusna, men det gjorde det så klart aldrig. Fick därför aldrig den där känslan av att allt är över som brukar infinna sig den första januari.
 
Kunde naturligtvis inte sova på kvällen heller när jag redan sovit 12 timmar, men jag har ju som tur är några dagar kvar att vända tillbaka dygnet innan det är dags att gå tillbaka till verkligheten igen. Avslutar med något så klyschigt som att säga att 2015 ska bli mitt år.
 
Dagens låt:

Reduction - Living In A Promised Land
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0