Så sitter man här igen...

Ännu en söndag, känns lite märkligt att man ska gå och jobba imorrn igen efter att ha varit ledig i fyra dagar. Men men, det är väl bara att inse att verkligheten knackar på dörren. Något som stör mig lite är att jag kom precis på att jag har glömt köpa bröd till imorrn. Verkligen illa, hur ska det då gå med frukosten?

Det blev bara en utekväll precis som planerat, långlediheten till trots. Känns bra, fast nästa helg blir det säkert dubbelhelg igen. Maskinen på kåren på fredag, vilket innebär fest, och att sitta hemma en lördagskväll låter inte riktigt som jag. Då får det vara något speciellt som händer. Att man ska träffa nån eller så. Inte bara sitta hemma själv i soffan och dega.

Idag har varit en väldigt lugn och sansad söndag. Sov ovanligt länge, nattgäst till trots. Sen har söndagen spenderats i sällskap med soffan, kudden, filten och ovan nämnda gäst fram till för ungefär en timme sen. Har inte lyft särskilt många fingrar idag haha. Men likväl har det varit en ytterst trevlig söndag. Har absolut inget emot om det blir fler sådana. Fast det känns nästan lite ensamt nu när man omgivits av människor konstant i över 24 timmar. I alla fall, känner mig helt slut nu så här på kvällskvisten, varför är lite av ett mysterium då jag inte gjort något direkt energikrävande. Men att inte göra något kan ju vara nog så ansträngande.


Dagens låt:
3 Doors Down - Kryptonite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0