It's so late...

Börjar bli lite tröttsamt att jag alltid glömmer bort att uppdatera bloggen. Tänker allt som oftast "när jag kommer hem ska jag blogga lite" eller "det ska jag göra innan jag går och lägger mig". Men naturligtvis blir det aldrig så, vilket är lite märkligt då jag helt ärligt inte har mycket för mig i mitt liv. Äta, sova, jobba, slöa typ. Kanske slänger in en och en annan promenad stundtals. Haha fasen vad illa det lät, men så enkelt är ter sig mitt liv.

Har funderat lite på mitt helgnöje - att hänga på krogen och dricka öl. Kanske borde trappa ner på det. Bevittnade det blekfeta spektaklet som är min mage innan jag gick in i duschen igår kväll. För 10 år sen kunde jag inte ens drömma om att jag skulle se ut så här när jag var 30. Då var det snarare tvärtom att jag tyckte jag så alldeles för mager och tanig ut. Måste dock erkänna att jag tycker att jag ser bättre ut idag än då. Kanske inte just om magen, men i övrigt. Så kunde bara den försvinna skulle jag vara ganska nöjd Med denna lilla parantes i åtanke så antar jag att magen består av pizza, öl och annat skräp relaterat till helgernas festligheter.

Har tagit ut komp på fredag så jag får långledigt nu så här i Kristihimelfärdstider, min första tanke var att det blir perfekt med massa festdagar. Nu tänker jag istället att det nog blir en kväll i alla fall. Men att jag ska vara hemma mesta delen av helgen. Fredag blir förhoppningsvis lika trevlig som gårdagen blev, även om det mest blev tv-tittande så uppskattar jag den okomplicerade känslan som infann sig. Lätt att snacka, skratta och bara vara. Sånt gillar jag!

Ska försöka ta mig en liten powernap nu då det bara blev 4,5 timmes sömn i natt. Måste ju orka åka hem och vinka av mamma och pappa innan de åker till Turkiet. Är ganska så jättemycket avundsjuk, hade också velat ligga och gotta mig i solen i en vecka eller så. Kanske få lite färg på magen så den inte längre är blekfet, utan bara fet...


Dagens låt:
Johnossi - No Last Call


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0