Brösthår

En sak som jag funderat på en längre stund är fenomenet hår på bröstet. Vissa av släktet kvinnofolk verkar uppskatta denna form av manlig kroppsfysik medan andra helst ser den som intet närvarande.

Hur är det egentligen? Gillar "tjejer" hår på bröstet hos män? Vart hamnar då jag, min stackare, som har förvisso en beskärd del av kroppsbehåring på bålens övre parti. Men långt ifrån den ryamatta som ibland förväntas. Hamnar då min sparsamt håriga överkropp någonstans i gränslandet mellan okej/ej okej och scysst/knappt acceptabelt?

Få yppiga frågor som denna får sällan svar, även denna kräves ej vidare aktivt deltagande från diverse läsare. Men det skulle högaktningsfullt beundras de få som faktiskt tar sig tid att besvara veckans dilemma.

Dagens låt:
Erasure - Always


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0