Tidskapsel

Ibland känns det som man stigit in i en tidskapsel och flyttats bakåt i tiden, närmare bestämt sex år bakåt. Började mitt "sommarjobb" idag på Brickpack. Sommarjobbade där sommaren 2006 och satt då på samma maskin och gjorde samma packningar. Rätt kul att när man satt där nu igen kändes det som att det inte som det gått så pass lång tid. Dock var det ju lite annat folk som jobbade där nu, och denna gång slapp jag tofflor utan fick ett par riktiga skor.

Trött har jag blivit i alla fall, längesen jag kände att det kanske vore bäst att lägga sig redan halv elva på kvällen. Än så länge inga planer inför midsommar heller, men det ordnar sig nog. Det brukar det alltid göra.

Dagens låt:
Hinoi Team feat. Korikki - Night Of Fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0