Riktigt najs...

Jag vet, jag borde egentligen inte säga något med tanke på att allt brukar skita sig då. Fast å andra sidan brukar jag vara ganska restriktiv när det gäller sånt här och det brukar  ändå skita sig. I alla fall, igår drog jag ner till Helsingborg för att träffa en tjej. Visade sig vara en jättetrevlig flicka, så istället för att åka hem senare på kvällen blev det istället att jag åkte hem nu ikväll istället. Lite galet jag vet, men tiden bara flög iväg. Länge sedan jag haft så trevlig på en "dejt". Hoppas nu verkligen detta leder någonstans.
 
Sen har det ju varit midsommar också, tycker ofta att alla sådana aftnar är lite överskattade. Nästan alla skulle iväg på olika håll och det såg länge ut som att det bara skulle bli jag och Fabbe. Slumpade sig så att jag fick besök från Stockholm och att jag hade en lillebror som var trött och missade bussen dit han skulle så vi blev ett litet gäng som satt hemma hos mig och hade trevligt. Hamnade inne på James senare där jag träffade lite andra bekanta. Midsommar blev, det halvkassa vädret till trots ganska trevligt till slut.
 
Dagens låt:
Kreator - Victory Will Come
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0