Som vanligt den 5:e december

Jag kommer nog alltid tänka lite extra denna dag. För 14 år sen (det är inte klokt hur snabbt tiden gått) var jag vid den här tiden på väg hem från min första dejt med vad som senare skulle bli min flickvän de kommande sex åren. Den känslan jag hade i magen då har jag inte haft på hur länge som helst. Minns hur nervös jag var när jag gick och frös på Storgatan innan vi skulle träffas. Ett tag var jag beredd att vända om och åka hem, men som tur var gjorde jag inte det. Det blev ju ganska bra ändå. Hela tiden hade jag Rhapsodys Wisdom of the Kings malandes i huvudet. Tror knappast jag någonsin kommer känna samma känsla, men det skulle vara kul att i alla fall få någorlunda pirr i magen igen.
 
Dagens låt:

Rhapsody - Wisdom of the Kings
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0