Söndag igen...

Så sitter man här igen, på söndagskvällen. Hela helgen har flugit förbi. Låter hemskt att säga men den hemska ålderdomen börjar nog så sakta komma ikapp mig. Hamnade på efterfest igen. Kul tänker man kanske? Ja förvisso var det väldigt trevligt. Massa skratt och sjuk humor, men samtidigt på tok för sen timma innan sänggång. Tror väl jag lyckades somna någon gång framåt åtta-tiden.

 

Dagen har fortlöpt med ett litet men ständigt påträngande illamående, vilket är skitjobbigt. Jag blir ytterst sällan dålig dagen efter en våt kväll, men alltid alltid alltid när jag har efterfestat mår jag så här. Likt ett torrt och fnöskigt höstlöv som mot alla odds vägrar släppa taget om grenen och bara acceptera det bittra öde man har till mötes. Naturligtvis vill man då bara sitta och känna sig ynklig och tycka synd om sig själv, en aktivitet som jag härmed låter avlsuta kvällen. Imorrn är det måndag och då måste man ju vara på topp igen. *Suck*

 

Dagens låt:

Liquido - Narcotic

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0