Äntligen!

Jag vet att jag pratat om det i nästan två år. Den där hemska dagen i maj när jag hörde att Ronnie James Dio lämnat oss. Den dagen tog jag ett beslut. Jag ändrade mig gällande tatueringar, hade tidigare bestämt att jag inte skulle skaffa någon för att jag säkert skulle ändra mig i framtiden, men på nåt sätt kändes det bara helt rätt att göra något Dio-relaterat.

I alla fall, på grund av många olika omständigheter drog det ut på tiden, men så i fredags blev det äntligen av. Nu blev det inte en exakt kopia av Dios d, men det blev tillräcklig inspirerat för att jag skulle bli skitnöjd. Var lite nervös över att det skulle göra ont, men det var inte farligt alls. Blev definitivt inte avskräckt att göra fler, men det kommer nog dröja ett tag.

Blir ingen dagens låt idag utan istället en "dagens bild" (mest pga att jag inte luskat ut hur man bäddar in youtube-klipp via mobilen). Stort tack till Esperanza på Red Rose Tatoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0