weekEND

Det är söndag, det är kväll och helgen har sprungit förbi alldeles för snabbt (som vanligt). Men å andra sidan bara två pass a 19 timmar på måndag och tisdag och sen är jag ledig i nästan en hel vecka. Ska bli så skönt.

Lördagskvällen var himla trevlig, lite öldrickande och sällskapsspelande hemma hos Rickard innan vi drog in till stan för att fortsätta intagande av malt, humle, jäst och vatten (råkade visst bli en vitryss också). Mysigt, men slutade lite förvirrande. Fast det redde ut sig idag som tur var.

Nu ikväll har jag gjort något jag faktiskt helt ärligt aldrig trodde att jag skulle göra. Jag har ätit gurk och morotsstavar med dipp! Efter en ganska flötig helg kände jag att jag nog skulle vara lite nyttig mot slutet i alla fall. Dippen i sig var kanske inte så nyttig, men jag har aldrig varit någon storätare när det kommer till dipp så det var lugnt. Hade köpt nån "hot" variant, men den var inte särkskilt het. Faktiskt ganska tråkig när jag tänker närmare på det.

Jag känner mig faktiskt fortfarande motiverad till att inte äta massa skit, även nu efter en veckas tid. Men som sagt jag behöver nog synda lite då och då. Ramlösa granatäpple är definitivt inte Pepsi Max, men det funkar ändå.

Dagens låt:
Royal Republic - Underwear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0