Sakta men säkert...

Jag är faktiskt ganska nöjd över mig själv, jag har varken druckit läsk eller ätit chips eller onyttigheter sen i söndags. Eller nu ljög jag lite. Jag syndade faktiskt ikväll och åt lite glass när jag kollade på film. Men det var inte gott. Kände mig lite så där skamsen när jag satt och slevade i mig glass med alldeles för kraftig kakaosmak. Så jag övergick till ett par kiwifrukter istället. Det var gott! Men fan vad tungt det är att vara utan Pepsi Max!

Märkte under min tvåtimmarspromenad i måndags att mina hörlurar till min mp3-spelare sjöng på sista versen. De har väl i och för sig inte varit så himla bra från första början, men nu glappar sladden något fruktansvärt. Så jag köpte mig ett par nya idag. Köpte en modell jag haft tidigare, Koss Sparkplugg. Problemet är bara att jag inte får dem att sitta riktigt rätt i örat, släpper in för mycket luft så basen inte blir särskilt kraftig. Men jag vänjer mig nog. Blev en hyfast lång promenad idag med.

Den tidigare nämnda filmen var "I rymden finns inga känslor". Handlar om en kille med aspberger. Visst, den var lite överdriven i vissa fall, men i mångt och mycket väldigt bra. Den ger en bra bild av hur det kan vara att leva med aspberger och tycker att den var väl sevärd. Även om man inte har någon personlig relation till någon med aspberger.

Dagens låt:
Lok & Hardcore Superstar - Staden Göteborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0