Home again

Så var man hemma igen efter en mycket trevlig helg i Bromölla. För att sammanfatta lite kort så har jag spelat en massa spel. Många (de flesta) var avsiktligt dåliga, andra var spel jag kommer överväga att skaffa själv. Lennie, som höll i själva träffen, hade nog den största spelsamling jag sett. Grymt imponerad av alla elektronikprylar killen hade.

Fredagen blev det inte så mycket gjort då vi inte kom dit förrän vid halv ett på natten. Då blev det mest bara lite skitsnack och chill i soffan, och naturligtvis läsa och begrunda de fantastiska svenska översättningarna på Mega Drive-spelen.

På lördagen trillade dock de andra besökarna in och vi hade riktigt trevligt. Efter ett besök på den lokala pizzerian lyckades jag få med mig hem en pizza som bestod av 35% flytande fett. Men när jag väl hällt av flötet var den riktigt god. Öl skulle det också drickas var det tänkt, men jag kände aldrig riktigt att jag kom igång, nöjde mig med en och återgick sen till min Fanta Zero. Framåt småtimmarna började de spontana skrattattackerna när vi började återblicka till tidigare små träffar. Mycket låg kiss och bajs-humor och pricken över i-et kom när ett ord som vi trodde vi myntat i april förra året, visade sig vara ett ganska känt begrepp. Roade oss då åt att läsa en massa forumstrådar om just detta på diverse internetsidor. Natten avslutades med att Linn ringde och pratade lite. Alltid Trevligt!

Söndagen bestod av en baguett med skagenröra, lite bilspel och sen hemfärd. Najs najs!

Kort och gott. Jag hade skitkul, tack alla inblandade! Hoppas det inte dröjer för länge innan nästa gång.

Dagens låt:
Secret Service - Oh Susie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0