Är det vår eller?

Visst är det märkligt vad lite solsken kan göra. Av någon outgrundlig anledning kom jag som vanligt inte i säng i tid igår. Börjar bli mer regel än undantag numera. Blev i alla fall väckt av min bror vid halv tio som meddelade att biljetterna till sommarens fetaste spelning var fixad. Ska bli riktigt fett att få se "the big 4". I alla fall, borde jag varit jättetrött efter inte allt för många timmars sömn, men icke! Tittar ut genom fönstret och möts av en så härlig syn, solsken!!!

Rent instinktivt drogs det igång lite klassisk 80-talsrock på stereon, som jag alltid förknippar med vårsol, så nu sitter jag bara här och myser. Ska strax börja göra mig redo för jobbet, men just nu blundar jag för det och suger lite extra på min lediga tid.

Dagens låt:
King Kobra - Iron Eagle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0