My mind is numb

Sitter här och känner mig helt förlamad i huvudet. Tankekraften är inte riktigt på full styrka. Kan nog bero på värmen. Samtidigt känner jag ett otroligt festivalsug. Det var ju som bekant ett antal år sen jag var på en "riktig" festival. Både Metaltown och Sonisphere är förvisso trevliga, men finns där ingen camping är det inte en "riktig" festival i mina ögon.

Skulle egentligen åkt med vännerna till Siesta denna helgen. Men ekonomin var inte riktigt på min sida så jag fick stanna hemma istället. Men jag tog mig ett eget litet äventyr ner till Malmö för lite fika, snacka lite skit och med avslutning på rockabillyhak. En riktigt kul lördag som enbart dämpades lite av min förbannade skoskav. Som tur var fick jag ett sånt där skoskavsplåster, annars vet i fan hur hälen min sett ut idag. Nu sitter jag hemma i soffan och pustar och har lite lätt sveda i foten. Får nog låta de skorna vila i garderoben ett tag nu.

Nästa helg är det Sweden Rock och jag ska så klart inte dit (inte alls bitter - ooh nej!). Jobbar naturligvis, men det hade varit riktigt kul att åka då det är fruktansvärt många bra band i år. Jag får väl helt enkelt roa mig med något annat nästa vecka när alla lyckliga själar står nere i Norje och avnjuter Ozzy, Iced Earth, Judas Priest, Helloween och massa massa fler.

Jag laddar inför Big 4 på Ullevi den tredje juli istället!

Dagens låt:
King Diamond - Trick Or Treat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0