Bättre sent än aldrig

Jag har inga dåliga ursäkter den här gången. Bara ren och förbannad lathet.

Men men, Turkiet har kommit och gått. Fruktansvärt skönt att komma bort lite, inte behöva ägna en tanke åt allt här hemma utan bara ta det lugnt, äta och dricka gott och njuta av det fina vädret. Tylösandsplågan följde tydligen efter mig även utomlands då jag vid flera tillfällen misstogs för att ha varit kung. Handen på hjärtat är det faktiskt roligt då jag inte själv alls ser kopplingen, men man kanske är hemmablind vad det jag.

Dock var många av de turistande partydjuren i Alanya på tok för unga för en snart 30-årig herre som jag. Men det verkade inte hindra dem från att uppskatta mitt sällskap. Trodde i ärlighetens namn inte att jag skulle orka med att festa varenda kväll, men det gick förvånansvärt bra. Måste bero på att man är där nere, för hemma är jag ju mer än död på söndagen när det blivit en dubbelhelg med både fredags och lördagssupande. Sen 48h efter att jag kommit hem var det dags att fira Fredriks 30årsdag, så det blev inte mycket återhämtning för levern där inte. Så helgen som kommer får nog bli en vit en.

Dagens låt:
Udo (feat Doro Pesch) - Dancing With An Angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0