En litens snabbis

Blir en liten snabbisblogg nu så här innan jag ska gå och nana kudden. Imorgon är det sista arbetspasset innan semestern. Jag vill inte jobba, jag vill vara ledig...må det bli 23 snabba timmar.

Mindre än två veckor kvar till gubbdagen, är det då man ska bli vuxen och duktig? Bilda familj, ta ansvar och all sån skit? Njae jag fortsätter nog i samma hjulspår, fortsätter vara carefree och ta dagen som den kommer. Men en liten del av mig skulle nog faktiskt vilja bli lite involverad i någon annan igen. Fast i vanlig ordning blir det väl så att jag inte orkar med det. Tror helt allvarligt att ett gammalt ex fuckade upp min hjärna rejält med all den skit hon gjorde mot mig. Borde inte vara så, men det sitter där lite i bakhuvudet varje gång. Problem? Ja jag har nog det haha...

Dagens låt:
Pink Cream 69 - Signs Of Danger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0