Varför? Jag vet inte...

Funderat en massa (kanske till och med mer än vanligt?!?!), jag är nog en ganska komplex natur. Det är nog i och för sig inget unikt för just lille David, men icke desto mindre störigt. Har en förmåga att när saker och ting går bra inte låta dem göra det. Som att man vill gardera sig för att innerst inne veta att det kommer gå sönder förr eller senare och då skär man sig något så in i helvete när man trampar på skärvorna. Vill inte ha ont i fötterna helt enkelt. Men å andra sidan, ett liv som en rak linje är ju dötrist. Man måste ju ha sina svackor för att uppskatta topparna, eller har jag fel? Nä tänkte väl det. Våga chansa för att vinna heter det ju.

Nåväl, efter lite kryptiskt dravel ämnar jag nu vandra vidare i mina funderingar. Hade en ännu en trevlig onsdagsmiddag (som även blev en torsdagsmiddag), riktigt kul faktiskt. Hoppas på fler sådana. Däremot fick jag höra att jag ibland upplevs som lite off. Kom faktiskt som lite av en chock då jag själv tycker jag är ganska framåt, men vill inte vara efterhängsen. Fast det kanske beror lite på brist i kommunikationen, har förstått att mitt sätt att uttrycka mig ibland inte alltid uppfattas som jag tänkt det ska göra. Många ganska, väl och kansken flyger som bekant ur min mun. Får väl försöka bättra mig på den fronten för omgivningens bästa haha.

I väntan på Solsidan ska jag väl ta och städa upp lite efter gårdagens korvkalas. En jädra massa ölburkar ligger och förpestar lägenheten. Kudos till Annika som faktiskt hade den goda smaken att samla ihop sina burkar och lägga dem i en påse i köket. Tänk om vi alla andra var lika duktiga!

Dagens låt:
S.P.O.C.K. - Never Trust A Klingon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0