Suck it up!

Insåg att jag skjutit upp bloggpostandet alldeles förlänge. Det kom en jul och ett nyår emellan, sen lite annat skit i januari (som jag i ärlighetens namn inte kan minnas). Uppbrytet förhållande, vilket var för bådas bästa anser jag. Livet går sin gilla gång helt enkelt. Nåväl singel igen och ingen mening med att sitta och deppa över spilld mjölk. Suck it up boy! Gårdagen bjöd på en trevlig kväll. Inte ofta man blir spontanbjuden på plankstek och en flaska rött en onsdagskväll. Skämdes dock lite över att jag inte orkade äta upp hela, men det var helt enkelt för mycket mat för mig haha. Men jag får väl gottgöra det på något sätt.

Senare på natten inträffade något märkligt. La mig i sängen för att kolla på en film. Pepsi max och en påse chips som sällskap. Bäddat för succé, men på någon vänster lyckades jag knoppa in ganska snabbt. Döm om min förvåning när jag vaknar på morgonen och chipspåsen ligger hopvikt på golvet, tvn, stereon och filmen prydligt avstängda. Glasögonen ligger dessutom på nattduksbordet. Har absolut inget minne av att jag stängt av filmen eller ens att jag såg färdigt den. Men det är ju som sagt inte första gången jag kommer på mig själv med att ha gjort saker i sömnen.

Nåväl, ledig fram till tisdag nu ska bli riktigt skönt med lite långledigt. Längtar som fan till maj då det blir en vecka i Turkiet, vill ha värme nu. Grymt trött på vinterrusket. Usch!

Dagens låt:
Mustasch - I'm Alright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0