Pepp!

Solen skiner, det är lördag och ölen ligger på kylning. Börjar bli peppad som fan för lite festande. Känns som evigheter sen. Nu var det iofs bara en vecka sedan jag var ute som hastigast, men det är min första lediga helg sen den 8-10 januari! Riktigt skönt att inte behöva tänka på att man ska iväg till jobbet eller vara sliten för att man kommit direkt därifrån. Trodde förresten äntligen jag skulle slippa visa leg på systemet idag. Hade betalat och allt när han kläcker ur sig att han vill se mitt leg. Nog för att det är bra att man ser ung ut, men jag börjar tröttna nu. Om mindre än ett halvår blir jag ju gubbe på riktigt.

Nä nu blir det att ladda resten av eftermiddagen med schysst musik!

Dagens låt:
Carmen Kane - Sorry If I Broke Your Heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0