Nystart!

Igår mådde jag illa. Jag satt som en fet jävla degklump och kände mig äcklig i soffan. Jag tror i och för sig inte mitt illamående beroedde på att jag kände mig fet så mycket som allt det feta jag stoppat i mig inom loppet av 24 timmar. Men i alla fall, det fick mig att ta ett beslut. Jag ska sluta vara fet!

Som ett första steg idag blev det en promenad på närmare två timmar. Var en sväng i affären och handlade nyttigheter framför fettsaker. Ramlösa istället för Pepsi Max, men jag kände ändå att jag inte kunde beröva mig allt utan att jag faktiskt kan behöva något att tugga på när jag går hemma och drar. Så jag köpte mig en påse jordnötter med skal. De är inte fullt så onyttiga som det jag vanligtvis stoppar i mig. Nu får vi se om jag klarar av detta, vill ju försöka komma i form så man kan visa sig utan tröja på Kleopatra-stranden i maj. Sen det är klart, en mindre mage kanske ökar självkänslan ett par snäpp med, och det hade inte varit fel.

Tänkte att jag ändå måste ha med en dagens låt (kanske bör fundera över ett namnbyte ifall jag bloggar mer än en gång per dag) i alla fall. Dragonforce må vara ett av de mjäkigaste banden inom power metal, men denna ballad är faktiskt riktigt riktigt najs.

Dagens låt:
Dragonforce - Trail Of Broken Hearts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0