Varför är jag sån här?

Måste bara börja med att det är kul att se när folk sträckläser bloggen. Hade 23 sidvisningar igår av en unik besökare. Kanske borde jag uppdatera den oftare?

I alla fall, dagens funderare är varför jag alltid tröttnar på att jaga. Eller nej nu blev det kanske lite fel. Herr Dahlgrens hjärna tycks vara en komplex konstruktion. Så komplex att undertecknad inte själv förstår sig på den. Har alltid tyckt att jakten är roligare än fångsten. Det är ju alltid som mest spännande när man dejtar någon innan man blivit tillsammans och allt det där. Och det är väl gott och väl, men varför tröttnar jag då så på jakten? Har jag tagit det ännu ett steg och tycker att själva tanken på att hitta något att jaga är roligare än själva jagandet? Haha nu går det verkligen runt i huvudet på mig, huvudvärk har jag dessutom, och det regnar...sen är det ju fyra arbetsdagar (läs: tidiga morgonar) innan det är helg igen. Nåväl, snart dags för en kebabrulle, blev grymt sugen på detta medan jag bloggade så det får det bli till kvällsmat!

Dagens låt:
Avantasia - Shelter From The Rain



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0