Tillbaka till verkligheten

Imorgon är sista semesterdagen, sen är det tillbaka till vardagen igen. Det känns både som att dessa fyra veckorna har sprungit förbi men också som en halv evighet sen jag var nere i Knäred. Märkligt det där.

Nåja det har varit en kul semester i alla fall. Ibland lite väl kul får väl erkännas då vissa dagar har varit betydligt svårare att komma ur sängen än andra. Har egentligen inte gjort så mycket annat än druckit öl, kollat tv, spelat tv-spel och sånt. Som avslutning på semestern var det ju Tall Ship Races, och vi började festa redan på onsdagen. Trodde i ärlighetens namn aldrig att jag skulle orka med fyra dagar då jag vet hur fruktansvärt trött jag var efter förra årets tre dagar på marinfestivalen men det gick faktiskt, med lite ansträngning.

Lördagen var extra rolig då Fredrik presenterade en lite försenad 30års-present för mig. Han hade satt ihop en liten film om mig, mycket bilder och videoklipp. Vissa så gamla som 10år och som jag helt glömt bort. Dessutom hade mina kära vänner alla talat in en liten hälsning var. Var väldigt roligt att se och jag blev faktiskt lite rörd av de fina orden. Det värmde verkligen! Så tack så mycket om ni läser detta!


Dagens låt:
Pulp - Disco 2000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0