Sista kvällen...

Imorgon kl 8.00 börjar jag mitt nya jobb. Jag är faktiskt lite nervös, men det är jag ju oftast när det gäller nya saker. Fast det brukar för det mesta bli bra i slutändan ändå. Är väl så att jag trivs med tryggheten, veta vart jag ska ta vägen, vem jag ska prata med för att få rätt svar och allt sånt. Och så kommer ju givetvis tankarna att man kanske inte alls passar för jobbet.

Men ska man se bakåt så var jag väldigt nervös när jag började mitt förra jobb också. Hade ett smärre beskymmer med att hitta dit, Knäred är förvisso inte vidare stort men jag lyckades nog ändå svänga fel på alla möjliga sätt i den enda "stora" korsningen där är. När jag väl kom fram så var det ingen där som visste att jag skulle börja den dagen så det blev lite kaosartat. Så är det ju inte riktigt denna gång då jag tydligen inte är den enda nya för terminen. Jag sitter här och intalar mig att det kommer gå bra, jag VET att det kommer gå bra. Jag är bäst!


Dagens låt:
Rainbow - Gates Of Babylon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0