Relationer...

Kvällens tankar: Det här med relationer, de finns ju så många olika typer av dem. Vissa typer av relationer funkar bättre eller sämre med varann. Som t ex relationerna "vänner" och "förhållande. Som vän önskar man ju givetvis sina vänner all lycka. Men samtidigt, ego som man är, vill man ju inte, som i många fall, bli av med en vän just på grund av denne förälskat sig i någon.

Det blir inte heller lättare för vännerna om ens förälskelse inte heller funkar helt ihop med vännerna utan det blir en besvärande stämning i rummet. Bros before hoes låter jävligt klychigt men det ligger faktiskt något i det. Äh, skit samma. Jag vet egentligen inte vart jag ville komma. Råkade dessvärre slå på tvn lagom till Sex And The City, en serie jag inte helt kan komma överens med. Blir fanimej alltid deprimerad när jag råkat se nåt avsnitt. Inte för att jag på något sätt följer serien, men Comedy Central envisas med att sända tre avsnitt på rad varje kväll. Får åldersnoja och begrundar min svunna ungdom.

Vad jag nog efter mycket om och men vill komma fram till är att man ska inte glömma bort att flickvänner kommer och går, men vänner består. Men lyckas man hitta den rätta så - lucky you! :D
Dagens låt:
Deathstars - Cyanide


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0