En gammal hederlig fylleblogg.

Det var väldigt länge sen måste erkännas. Har nog inte fyllebloggat här sen lechuck-tiden. Men ikväll blev en väldigt underlig kväll. Hade absolut inte tänkt att bli onykter, utan kvällen skulle bli lugn och sansad. Men det gick ju som det gick. Fick fingret av en liten subba men det skiter jag egentligen i. Hon är inget jag vill ha i mitt liv, och hoppas jag slipper det med. Likväl blev jag mycket mer onykter än planerat, och nu ligger jag i sängen och känner mig som en nykläckt skitkorv. Jag mår lite illa, men inte tillräckligt illa för att gå och vända ut och in på magen. Mitt kyskhetslöfte sattes på prov i afton, jag vill ju egentligen inte släppa på det, men samtidigt har jag insett svårigheten med att veta när det är något att satsa på eller ej. Skitsamma i alla fall. Ligger här och känner mig som ett paket mjölk där bäst före-datumet gick ut för minst tre veckor sen. Men det känns nog bättre efter lite sömn, vad jag är mest rädd för är att jag ska vara så pass kass imorrn att jobbet blir lidande. Fast det ska nog mycket till iofs... så lätt knäcker man icke dave, ty han äro af kaliber likt tvenne muskedunder av oklanderlig standard. Fire fire, shoot shoot!
Dagens låt:
Fatals Picards - Lady Diana


Kommentarer
Postat av: Madde

Gud va kul med en kille som kommenterar:D ja det tror jag också faktiskt, men om jag skriver att ALLA killar gör det så kommer det bittra tjejer och tycker att jag har fel:)japp mer tankar från tjejens perspektiv ska bli! har du npgot som du verkligen vill veta om tjejor? :)

2010-05-08 @ 12:22:05
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0