Trött!

Får jag lov att vara lite emo-drama-queen-wannabe-fjortsis? Får jag? Vad snällt!

Jag är trött, trött på det mesta. Mitt liv - tiden går för fort, jag hinner inte med. Trött på att behöva jobba massa helger, trött på att ha dåligt med pengar, trött på massa småfittor som tror de är alla killars våta dröm, trött på att vara så avtrubbad romantiskt...och just nu är jag jävligt trött på att jag aldrig kommer i säng i tid för att jag inte orkar gå och ta ut linserna, borsta tänderna och krypa ner under täcket mol allena.

Men däremot älskar jag Savatage, funkar alltid perfekt att lyssna på. Oavsett sinnestämning.

Dagens låt:
Savatage - All That I Bleed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0