Hellweek is to and end!

Jag överlevde! Min sammanlagda arbetstid under sju dagar slutade på 115,5 timmar! Nu är det bara 24 snabba timmar till på tisdag, sen har jag semester i fyra underbara veckor. Det ska bli så skönt, har nog aldrig längtat efter semester lika mycket som denna sommar.

Det ser onekligen ljust ut, med mindre än en vecka kvar till lön finns det ganska många penningar kvar på kontot. När hände det senast? Kan ha varit runt 2008 eller så, kanske ännu längre tillbaka. Oavsett är det otroligt skönt i alla fall. Ikväll blir det smygstart på semestern med lite kalla öl och lite sittning på uteserveringar, hoppas vädret håller uppe. Annars får man väl flytta in under tak.

Blir strax en välbehövlig dusch, ska inviga min kokostvål jag köpte igår. Kommer ju lukta helt underbart gott sen! Ha'et gött!

Dagens låt:

Dj Bobo - Love is the Price


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0