Den gamle geten har blivit ett år äldre.

Så var ännu en födelsedag till ända. För en gång skull har jag inte haft särskilt mycket ångest över att ha blivit ett år äldre. Det har bara känts som att jag nu inte behöver förklara att jag fyller 29 när jag säger att jag är 28. Utan att jag faktiskt är 29. Ett år kvar till 30, men det bekymrar mig inte, jag orkar inte längre hålla på och noja inför framtiden. Känner mig bara så väldigt tillfreds med tillvaron just nu. Semester, ny lägenhet, sommar. Sen att jag fick så otroligt många gratulationer idag på facebook var himla skoj. En hel del som jag inte alls räknat med.

Samtidigt är jag faktiskt nöjd över ett beslut jag tog innan idag. Bestämde en grej på fyllan som jag sen i nyktert tillstånd inte alls tyckte var så genomtänkt. Jag vill inte bli en person som jag själv hatade för ca ett och ett halvt år sen. Det hade inte varit värt det helt enkelt.

Imorgon blir nog i alla fall en kul dag, förhoppningsvis väntar ett paket (eller kanske två) nere på Hemköp på mig, och så ska jag passa på att handla lite nya kläder för mina födelsedagspresenter. Lördag blir säkert skitskoj med, åka till Bakken och fira Rickard. Sommaren 2010 känns på det hela taget mycket lyckad och har alla förutsättningar att fortsätta i samma anda.

Dagens låt:
Machine Head - Halo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0