Skuldra skuldra varför gör du så ont?

Har haft ont i min vänstra skuldra nu i snart två veckors tid. Jag blir inte klok på vad jag gjort med den. Men nu börjar det värka så pass att jag har svårt att lyfta tyngre saker med vänsterhanden. Det har börjat röra sig fram mot bröstmuskeln också. Nån inflammation i muskelfästet kanske?

Jaja det har varit en relativt produktiv dag idag i alla fall. Ringt och lobbat för en ny lägenhet, så håll nu tummarna för mig! Sen har jag städat och tvättat bilen också. Stackarn ska ju besiktgas nu på fredag, och det skadar ju inte om bilen är ren och snygg då. Vill intala mig själv att inspektören blir snällare om bilen är fräsch haha. Imorrn blir det nog ännu mer bilvård, fast denna gång på jobbet. Får se vad axeln orkar med.

Dagens låt:
Dark Tranquillity - Shadow In Our Blood




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0