Nä men dra åt...Ballonger?

Nu har det nog slagit slint helt på människan. Först bloggar han inte på nästan fyra månader, sen kommer det tre inlägg på lika många kvällar. Och detta helt utan att det inträffat något speciellt i hans liv.

Fick ett lustigt telefonsamtal idag (ungefärligt citerat).

- Hej det är David.
- Hej det här är hmmbafda Nfnafsson. (eller något, svårt att höra då det var väldigt nasalt)
- Jaha hej hej.
- Nu ringer jag och är ute i väldigt god tid, nästan ett helt år. För det är ju så lång kö på ballongflygning.
- Ehhh jaha...men jag tror nog att du har ringt fel.
- Nä, jag har nog fått fel nummer. 070*******?
- Ja det stämmer, det är mitt nummer. Men jag sysslar inte med ballongflygningar.
- Inte?
- Nej.
- Men varför har jag då fått ditt nummer?
- Ja det kan jag inte svara på tyvärr.
- Nähe, men varför skulle jag få ditt nummer för...nä jag ser att jag har ett annat nummer här med. Då provar jag det.
- Ja gör det.
- Förlåt så mycket att jag störde.
- Ingen fara!

Nog för att jag är full av varmluft stundtals, men ballongflygning?

Dagens låt:
Eric Gadd - Bara Himlen Ser På


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0