Ännu en trist söndag måndag

Annandag påsk 2010 har varit en riktigt avslagen dag. Dagen börjar med att jag känner mig sjukt trött och frusen. Lyckas ta mig ur sängen strax efter två-tiden för att stoppa i mig lite mat. Sen blir det att dra sig mot Vallås för att slänga på sommardäcken på bilen. Passar då på att hjälpa mamma och pappas grannar med deras dator. De blev jätteglada och tacksamma trots att det var väldigt enkelt. Fast så är det väl alltid, vet man inte hur något fungerar spelar det inte så stor roll hur lätt det är. Det var i alla fall kul att få lite uppskattning när man gjort något.

Men sen kom tröttheten igen, så jag intog min käre brors säng med en bok och lite spotifymissbruk. Lyckades även fjäska till mig lite kvällsmat. Inte dumt det. Nu när jag väl är hemma igen funderar jag på om det inte är läge för en tidig natt ikväll. Sova ut så jag är pigg imorgon när vi återigen ska ha möte på jobbet. Jag har förresten äntligen bytt tillbaka till den gamla designen. Skulle gjort det redan i somras, men ni vet hur det blir ibland.

Dagens låt:
The Cure - Boys Don't Cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0