Ny vecka - Inte så dumt

Efter en djup fundersam söndag kom en trött måndag. Hade svårt att somna igår vilket gjorde att mobilen lät om möjligt ännu mer otrevlig när den ringde vid sju-tiden i morse. Det tog verkligen emot att gå upp. Men men, det var ju bara att bita i det sura äpplet och resa sig. Förbannade mig själv över att jag inte somnat tidigare då vi skulle ha möte i sex timmar på jobbet. Känns som att jag har en lättare släng av AD/HD varenda gång vi har möten av den längden. Jag tappar fokus, ganska snabbt, och ofta blir jag väldigt trött. Ingen hit att bara sovit knappt fem timmar natten innan då.

Den här gången var jag faktiskt lite förutseende. Tog med mig 0.5l cola light och tre clementiner till mötet. Det borde väl räcka för att hålla mig uppmärksam. Det gick bra..till en början i alla fall. Efter dryga timmen kände jag att ögonlocken blev himla tunga, men lyckades hålla mig vid medvetande trots allt. Sen blev det en snabb fika med väldigt söt kanelbulle. Smärre sockerkick och jag var helt plötsligt inte alls lika trött längre.

Resten av mötet flöt på ganska bra och vi slutade i tid. Känder riktigt härligt att komma hem strax före fyra på måndag eftermiddag istället för halv tio på tisdag förmiddag. Alla onda tankar från igår var som bortblåsta och kvällen blev riktigt trevlig. Har inte hört nåt om tid för vårt samtal imorrn, men det får bli som det blir. Tror ju mig veta åt vilket håll det lutar så. Ingen idé att gå och fundera i onödan.

Dagens låt:
Lady Gaga - Bad Romance


Kommentarer
Postat av: GISSA VEM OMFG!

Hur kunde jag inte känna till detta. Underhållande!

2009-12-02 @ 22:23:13
URL: http://www.stgfan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0