Mycket om lite...

Hemskt vad jag är frekvent i mitt bloggande nu de senaste dagarna. Vad kan detta bero på? Händer det så mycket i mitt liv som jag tvunget måste bevara för eftervärlden? Knappast, det är väl snarare så att jag är uttråkad och inte har något bättre för mig.

Idag har varit en helt värdelös dag. Det har inte hänt något överhuvudtaget. Det mest upphetsande som hänt var att jag fick tummen ur röven och passade på att panta alla mina pet-flaskor och burkar som tagit upp alldeles för mycket plats i lägenheten.

Dagen har liksom känts som att man bara gått och väntat på att den skulle börja, men att man måste slå ihjäl dödtiden först. Således satte jag mig och läste igenom mina gamla blogginlägg från 2006/2007. Förundrades över hur jäkla desperat jag lät, hur mycket som skrevs på fyllan och hur mycket tråkigare mitt liv tedde sig gentemot hur det är idag. Men då detta inte heller kunde stimulera mig i all evighet försökte jag spela lite Rock Band, men efter att ha klarat alla låtar på normal utan att svettas något vidare, och känt en viss förnöjelse i att faktiskt klara ett par låtar på expert tröttnade jag även på det, och återgick till att lyssna på Queen. Precis som jag gjorde innan jag gick och la mig igår. Blir alltid lite ledsen när jag tänker på det bistra öde Freddy gick till mötes...Han var en legend. Det är idag den 24 november exakt 18 år sen han lämnade oss. Vila i frid!

Dagens låt:
Queen - Don't Stop Me Now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0