En ensam film och ett sömndrucket sinne...

Denna dag har känts otroligt lång. Natten till måndagen gav inte så många sovtimmar, ej heller gårdagen. Det blev inte den sedvanliga tuppluren på förmiddagen heller. Hade ganska mycket att stå i. Skulle möta en söt och trevlig tjej, och hade naturligtvis som den tidsoptimist man är tänkt att jag skulle hinna med tusen saker innan jag skulle promenera bort till Sannarp och möta henne.

Tror ni jag hann med allt? Naturligtvis inte... Disken blev bara halvfärdig och gjorde dessutom att jag inte kom iväg i tid. Halvvägs där ser jag vad klockan är och börjar springa. Inte så smart, vädret var ju för en gång skull helt fantastiskt, men nackdelen med detta var ju att jag svettades som en gris på spettet. Kanske inte det mest optimala tillstånd att befinna sig i när man ska "dejta" eller vad man ska kalla det.  Det blev mitt svettiga anlete till trots ändå en mycket bra eftermiddag. Även om tiden flög iväg på tok för fort.

Kvällen kom och jag tänkte i min ensamhet titta på filmen Yes Man. Måste nog se den igen, för att sitta på msn samtidigt som man tittar, när man bara sovit ca fyra timmar under natten som var, är inte helt lyckat. Hade varit trevligt att ha lite sällskap till filmen, men man kan ju inte alltid få allt haha..

Dagens Låt
Alphaville - Forever Young



En låt som gör mig både glad, ledsen, nostalgisk och bitter på samma gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0