Börjar man bli gammal?

Ja vad är det här egentligen? Andra morgonen (jaja okej, förmiddagen) jag vaknar i skälig tid. Och detta ett ihärdigt nattsudd till trots. Ska man inte under en normal natt sova ca åtta timmar för ultimat välbefinnande?

Både igår och i förrgår blev klockan ganska mycket. Satt och snackade massa skit med en god vän, det vanliga analyssnacket, gamla erfarenheter och planer för den kommande helgen. Var riktigt trött båda nätterna när vår lilla seans var avslutad. Igår kom jag inte ens in till sovrummet utan slocknade i soffan...

Likväl så har jag vaknat strax efter nio och varit pigg, eller pigg är kanske att ta i, men långt ifrån trött. Likadant i söndags när man varit ute och stökat kvällen innan.. Börjar jag bli sååå gammal så att pensionärstakterna börjar sätta in? Säg mig den pensionär som ligger och sover hela förmiddagen, nej uppe med tuppen ska man vara...

På tal om ingenting tänkte jag återuppta en gammal klassiker från Lechuck-bloggen..Dagens låt...även om det inte var ständigt återkommande då tyckte jag det var trevligt att gå tillbaka och spana in i efterhand..

Nåväl, dagens låt som suttit i huvudet sen jag slog upp mina charmigt gröna ögon imorse är följande klassiker från 1986:

John Farnham - You're the Voice

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0