Temporär design

Har inte gjort så mycket idag förutom att tvätta och städa. Medan jag väntade på att tvättmaskinen skulle bli klar passade jag på att leka lite med designkoden. Lyckades på något sätt trolla bort min bild jag hade i toppen, men det gick ju att ordna som tur var, helt hjälplös är jag trots allt inte.

Är däremot inte riktigt nöjd med bloggen som den är nu. Vill nog leka lite mer med den, få färgerna att passa bättre, kanske lite annan bakgrund. Vi får se helt enkelt. Men jag hoppas att det inte gör alltför ont i ögonen på de som trillar in här.

Hade ju tänk att jag skulle uppfylla Annas profetia och posta två inlägg inom samma dyngs 24 timmar (jag misslyckades ju igår). Men inte heller idag fick jag till det. Satt och lekte med färgscheman så klockan hann passera midnatt. Förlåt förlåt, nytt försök "imorrn" kanske? :P Tills dess drömmer jag mig tillbaka till barndommen på 80-talet.

Dagens låt:
Style - It's A Secret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0