Next stop: Lysekil

Vaknade imorse av ett förfärligt oljud. Det var datorn som lät. I min stilla förvirring hade jag helt glömt bort att stänga ner Skype när jag tillslut gick och la mig vid 4-tiden. Tog i alla fall en halv evighet för mig att svara då jag lagt mitt headset nån stans ute i vardagsrummet.

I alla fall så var det ganska tur att denna lilla flicka beslöt sig för att omedvetet väcka mig från min skönhetssömn. Även fast min klocka redan börjat ringa hade jag säkert kunna ligga och dra mig alldeles för länge. Hade faktiskt en del att göra. Äta frukost, raka mig, duscha, byta insulin, fylla ipoden och naturligtvis packa.

Klockan är nu 13.09, hade bestämt mig för att åka vid ett-tiden, men jag sitter just nu och väntar på att all musik ska föras över till ipoden. Ska ju sitta i en bil i närmare tre timmar, då måste man ju ha nåt bra att lyssna på.

Att välja låt idag var inte så svårt. Ramlade över en gammal låt från barndomen. Tror i och för sig att låten Ride on Time är mer känd, men denna har jag starkare minnen ifrån. Så därför blir dagens låtval följande.

Dagens Låt:
Black Box - I Don't Know Anybody Else


Sug och svälj - Trevlig helg! Nu är det Lysekil som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0