Fylleblogg med Adam

Vilken födelsedag det har varit. Började med att familjen stämde upp i skönsjungade ja-må-han-leva-sång vid nio-tiden imorse. Sen var det frukost, middag, fika och avslutningsvis kvällsmat på Fontänen på Vallås. Det var en mycket trevlig födelsedag. När kvällningen kom blev det så att jag, Viktor, Jenny och Lina skulle bege oss till Moon för att spana in Adam Tensta. Enligt rykte skulle han börja vid halv 12 så vi var där i god tid. Carro satt i entren, men ingen rabatt fick jag. Uppe i garderoben slapp jag dock avgift då grabben som satt där var samma grabb som Carro några veckor tidigare presenterat mig för som "David - Stammisen". Fick med andra ord jackan inhängd gratis, och en VIP-bricka.

Adam Tensta drog dock inte igång förrän klockan var över ett. Men jäklar vilket ös det var i denne man. Musiken är väl vanligtvis inte min "cup of tea" men när han drog igång "my cool" var det svårt att stå still. Adam var även en ganska trevlig prick som hälsade med fast handslag både på mig och Viktor efteråt.

Moon stängde, jag och Viktor ragglade hem aningen beskänkta (som vanligt), höll på att somna i hans fotölj men fann mig själv och promenerade hem istället. Stort tack till Swebuss/HLT/Banverket som lämnat grinden öppen, sparade mig nästan tio minuters promenad att kunna använda järnvägsövergången där istället för att promenera runt hela komplexet. Nu är man hemma med ett snurrande sinne. Sova några timmar innan det blir den traditionella bakispizzan med kusinen imorrn.

Tack och godnatt!

Dagens låt:
Adam Tensta - My Cool



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0