Jag är inte död...*kort uppdatering*

Även om det kan tyckas som att jag återigen bara försvann från blogg-världen så räds ej käraste av smygläsare. Bloggande kommer icke att upphöra, har bara inte haft tid och ork att blogga. Det har varit massa utgång, bakfylla, film, tv-spel och annat skojsigt. Som mental notering måste jag fixa bloggdesignen också, det lila har varit här för länge nu.

Nu har ju värmen åter kommit (har en och en halv vecka semester kvar). Hoppas den stannar hela tiden, fast det får gärna vara lite svalt i lägenheten. Måste måste måste ju få färdigt den där tjatiga uppsatsen. Lovat mor och far att den ska skickas iväg senaste siste augusti.

Sitter nu med en kraftig hunger, kusin Viktor skulle komma hit så vi skulle bakiskrubba lite. Men han dyker väl förhoppningsvis upp snart. Annars går jag lös på yoggin så länge.

Dagens låt:
Andrew W.K - She Is Beautiful



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0